|
![]() |
Suscríbete ya a la newsletter de Música Clásica |
VALERIANO GAMGHEBELI en LA GALA DEDICADA A WAGNER EN ÓPERA de TBILISI |
| ||||||
El gran y ambicioso debut wagneriano de la orquesta y coro de la Ópera de Tbilisi (Georgia), cpn la participación de VALERIANO GAMGHEBELI, el primer cantante georgiano invitado a Bayreuth OCTOBER 31 Tbilisi Conservatory CONCERT HALL. 19:00 RICHARD WAGNER 200 ANNIVERSARY GALA TBILISI OPERA HAUS CHORUS AND ORCHESTRA. CONDUCTING: GIORGI JORDANIA Soloists: Irine Ratiani (soprano) Valeriano Gamghebeli (tenor) Kakhaber Tetvadze (bass) Nikoloz Lagvilava (baritone) Ramaz Chikviladze (bass) Concert program: I 1. Overture from "Die Meistersinger auf Nürnberg" (10 min) 2. "In Fernem Land" from "Lohengrin" (7 min) Gamghebeli 3. Aria Daland from "Der Fliegende Hollander" (4.5 min) Tetvadze 4. Aria Elisabeth from "Tannhäuser" ( 4 min) Ratiani 5. "Winterstürme" from "Die Walküre" (3.5 min) Gamghebeli 6. Wotan’s farewell from "Die Walküre" (20 min) Chikviladze I I 1. Introduction to the III Act of "Lohengrin" and Wedding Chorus (8 min) 2. Walther?s Preislied from "Die Meistersinger auf Nürnberg" ( 4 min) Gamghebeli with chorus 3. Overture from "Rienzi" (11 min) 4. Aria Wolfram from "Tannhäuser" (4 min) Lagvilava 5. Forspiel and Isolde’s Liebestod (19 min) Ratiani 6. Final scene from "Die Meistersinger auf Nürnberg" ( 4 min) Chikviladze with chorus |